Baby blue ~ Zaful

By CHERRY BLOSSOM - 11:46


Kada sam je objavila na instagramu, ni sumnjala nisam da će se većini djevojaka toliko svidjeti... Ali kako i ne bi, meni je lično preslatka. I omiljena mi je bila ovo ljeto. I još je :)

Na Zafulu sam je naručila i iskreno mislila sam da će biti loše kvalitete, da će biti premala.. No zaista, kad je stigla i kada sam je otpakovala oduševila sam se. 
Materijal je jako kvalitetan, a veličina je onako srednja, taman kakvu sam i zamišljala..U nju može stati novčanik,telefon, ruž i tih nekoliko sitnih ali bitnih stvarčica.
Još jedna prednost jeste što uz nju dođe remen, koji možeš skidati i stavljati po potrebi, tako da torbu možeš nositi na dva načina.
Ja sam je na stranici našla u crnoj verziji, i nije mi bila tako privlačna, jer izgledala mi je obično. Međutim, gledala sam kakvih još boja ima i kada sam vidjela da ima i u bebi plavoj boji odmah sam se zaljubila! I naravno naručila je :)
Ovom torbicom i njenom bojom,kvalitetom i veličinom sam prezadovoljna, jedina mana je što je malkice kruta. Ali takav je model, da je drugačija ne bi ni valjalo.
Drago mi ja da nisam pogriješila u izboru.

Torba: klik ovdje



Nešto prije torbe mi je stigla ova košulja. U stvari je to trebala da bude haljina, ili tunika kako sam je ja zamišljala i kako je i  nazivaju na Zaful-u.. Međutim ona je prekratka i za tuniku i za haljinu ali je idealna kao košuljica. 

Jaaako je kvalitetna, lanena, a lan mi je omiljeni materijal ljeti. U njemu nikad nije vruće, niti se nešto posebno znojiš.

Boje su mi također lijepe i jako je udobna! Ja sam je najčešće nosila na bijele lanene pantole i to dvoje mi je idealna ljetna kombinacija.

Ko želi, može je nositi na dva načina. Sa spuštenim ramenima, ili kao normalnu košuljicu/majicu... Vaš je izbor :)
Volim kada nađem stvarčice koje su nosive na više načina,kvalitetne a nisu skupe.
Majica mi je stigla za nekih 10tak dana i nisam ništa platila za nju..Torba za nekih mjesec dana i platila sam samo 3.5KM :)
Zadovoljna sam ovom narudžbom.
Pogledajte i ovaj link također:
klik ovdje za košulju/haljina  












English:



When I first posted this bag on instagram, so many girls asked where did I buy it? I didn't doubt everyone would like it. But how could they not like it, when it is adorable. She was my favorite this summer. And still is. When I ordered it, I honestly thought that it will be to small and with bad quality, but when she arrived I was amazed with the size and the quality.
You can put a wallet,lipstick,phone and those tiny but important things in this bag that you need to have in daily situations...like wet wipes,and etc...
With this bag, you get a long belt, and that is one more advantage, because you can wear it two ways.. With this long belt,or without it.
At Zaful , I found this bag in black,  but I was not interested in it because it is too usual and boring...and I have so many black bags. But, I was looking for some more colors and when I saw it in this baby blue, I was thrilled, and I instantly fell in love with it. I am really satisfied with this bag and its size and color.. The only bad thing is that this bag is a bit rigid, but that is OK..
click here for Bag


Before the bag arrived, I received this shirt/dress.. In fact, it supposed to be dress or tunic, and I ordered in size M, but it came to be a shirt...because it is too short for dress or tunic. But don't matter, it is excellent like a shirt too. This shirt is made of flaxen, which is best material for summer and it is good quality,cozy. Colors are also really nice.
You can wear it two ways,just like the bag... You can wear it off shoulders and normal :)
I love when I found clothes and accessories that are wearable,cheap and with good quality, so I am really satisfied with this order from Zaful..
Be sure to check this link too:
click here for shirt/dress





More off shoulder tops and shirts you can find here:


click here


  • Share:

You Might Also Like

2 komentari